torstai 9. helmikuuta 2017

kuulumisia ja ajatuksia bloggaamisesta

Moikka kaikki! Pieni tauko bloggaamisesta takana, sorit siitä. Tosin, tuskinpa kukaan edes huomasi. Olin viisi päivää kipeänä ja oon edelleen puolikuntoinen. Oon ollut vähän allapäin viime aikoina, enkä oikein edes tiedä miksi. Mulla on kaikki enemmän kuin hyvin, ja mun elämä on melkein just sitä, millaista mä sen haluan olevan. Joka toinen päivä oon onneni kukkuloilla, joka toinen päivä mikään ei oikeen jaksa kiinnostaa. No, ei kai siinä mitään uutta ole... tää sää ainakin painaa mielen alas, kun ulos ei voi mennä jäätymättä kuoliaaksi. Kävelin eilen kahdentoista aikaan illalla himaan pari kilsaa, ja voin sanoa että olin hieman jäässä kun pääsin kotiovelle. Lisäksi sain eilen huonoja uutisia ja vielä yksi kolmaskin juttu painaa päälle.


Onneksi viime päivinä on ollut myös pari kivaa irtiottoa. Lähdin sunnuntai-maanantai välisenä (oliko se silloin?) yönä katsomaan Superbowlia kaverille, kun en saanut unta. Patriots nousi niin sanotusti mudasta upeaan yllätysvoittoon ja mut raahattiin vaatteet päällä suihkuun sen kunniaksi. Siinä tilanteessa se ei edes haitannut, en vastustellut, vaan nauroin mahani kipeäksi ja olin lopulta suihkun alla ehkä kaksi sekuntia. Onneks mulla oli vaihtovaatteet messissä, haha. Reissu vähän venähti ja olin vasta tiistaina takaisin kotona, mutta ei siitä sen enempää. Hauskaa oli, sen voin sanoa. Musta on kivaa, että oon niin spontaani ihminen ja teen paljon asioita extempore. Parasta on se, kun löytää kokonaisen kaveriporukan samanlaisia hulluja. ♥︎ 

Mä tiedän, että ensi kesästä tulee aivan mahtava, ja sen ajatuksen voimalla aion runnoa lopputalven ja kevään läpi. Kesä 2017 tulee olemaan täynnä ihania ystäviä, valoisia, pitkiä öitä ja kaikkea jännittävää. Muutama tapahtuma, joita odotan eniten, on ainakin Helsinki Pridet, puistoreggae Tampereella, Pispala Folk (ihan vaan koska Pispala, ehkä eksyn tänä vuonna jopa Musta Pispala -festareille), Blockfest ja kaikki juhlat. Tiedän, että kesällä ei tule olemaan tylsää. Pienistä harmaista pilvistä huolimatta alkanut vuosi on kuitenkin ollut jo tähän mennessä yksi parhaista. Jopa uusivuosi oli älyttömän hyvä, ja mun mielestä on tärkeää, että aloittaa vuoden rakkaiden ympäröimänä.


Tätä hymyä lisää, Säde

Oon löytänyt elämääni muutaman viimeisen viikon aikana just sellaisia ihmisiä, kuin olen aina halunnutkin – erityisesti yksi tyyppi, joka on aivan mahtava ja jonka kanssa olen täsmälleen samalla aaltopituudella. Tuntuu hyvältä kun voi heti alusta lähtien olla täysin oma itsensä ja heittää niin ironista, sarkastista, härskiä läppää kun vaan sylki suuhun tuo. Oon äänekäs ja mulla on kiero huumorintaju, joka varmaan on syy siihen, miksi mulla on niin paljon miespuolisia kavereita. En nyt haluaisi yleistää, mutta hyvin usein tytöt saattavat olla niitä hiljaisempia. Olipa kauheasti sanottu, mutta tunnen sellaisia tuppisuita aika paljon, enkä vaan yksinkertaisesti viihdy heidän seurassaan, vaikka ihan ok ihmisiä olisivatkin. On myös niitäkin tyttöjä, jotka omistavat yhtä oudot jutut kuin mulla, ja he ovat mun kavereitani.


Asiasta kukkaruukkuun, talvella bloggaaminen on kyllä yksi pirulainen. Olen aina liikenteessä, heti huomennakin suuntaan jo 9.30 aamulla tapaamiseen (toivottavasti siellä selviää jotain mun tulevaisuuden suunnitelmista; se on ainakin yksi mun stressinaiheistani). Pimeää tulee jo neljän, viiden aikoihin ja salamalla otetut kuvat eivät aina nappaa – varsinkaan ulkona otetut. Tai ylipäätään ulkona kuvaaminen talvella Suomessa on ihan sanonko mistä, vaikka asunkin etelässä. Ei täälläkään mikään lämmin ole ollut. En halua valittaa turhasta, mutta pointtina siis se, että "vähän" aikaa saatte odotella asukuvia ennen kuin menen jäädyttämään itseäni pakkaseen niiden takia.


Omistaisinpa hienon kartanon kotivalokuvasstudiolla ja kalliilla, pitkällä marmoriportaikolla varustettuna. Voisin asettua portaikkoon kuvausvalojen keskelle ja laittaa palkatun kuvaajan näpsimään musta niitä asukuvia. Kuulostaa hyvältä. Siihen asti kunnes äskeinen visio toteutuu, koitan väsätä teille muun muassa mielipide-, ruoka-, meikki- ja ihonhoitopostauksia. Kaikki luetellut ovat nyt viittä vaille valmiina, muistakaa äänestää oikeassa laidassa olevasta kyselystä, mitä haluatte nähdä blogissa seuraavaksi! Toki kommentitkin ovat aina tervetulleita, jos kukaan enää blogeihin kommentointia harrastaa.

Koitin muuten tehdä näistä kuvista vähän vintagetyylisiä. En tiedä miten onnistuin, mutta mun mielestä näistä tuli ihan kivoja :) koko mun huoneen lattia on muuten Coca Colassa... not sponsored! ;D huh, siinäpä oli nyt ne tärkeimmät. Onneksi huomenna on perjantai, niin saadaan kaikki vähän hengähtää ja heittää stressi nurkkaan edes vähäksi aikaa. Pus.

2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit ♡