tiistai 28. helmikuuta 2017

old outfit of the day

Tänään haluan jakaa teille yhdet mun suosikkikuvista, mitä musta on ikinä otettu :) kuvat on siis about viime vuoden huhtikuulta, ja kuvauspaikkana toimi Rosendahlin ranta. Muistan, kuinka jäädyttiin ottaessamme näitä kuvia, koska huhtikuussa ilma oli vielä aika viileä. Aurinko paistoi kuitenkin mukavasti ja sain auringonlaskun taustalle joihinkin kuviin. Saatte tyytyä throwback kuviin, koska mun piti mennä tänään kuvailemaan Mikaelin kanssa, mutta heräsin vasta klo 17 iltapäivällä nukuttuani yli kellon ympäri...

Näitä otoksia on nähty jo moneen otteeseen ainakin mun instagramissa, mutta kerta kiellon päälle, näitä ei ole vielä nähty missään aiemmin :) kuvaus skillseistä kiitos jälleen kerran Aleksandralle.

lippis kaverin, nahkatakki Rosebullet (Spirit Store), t-paita Gina Tricot, ruutupaita second hand, farkut Carlings, kengät DC (Union Five)
sormukset & rannekoru H&M, kello Glitter, kaulakoru Swarovski


Tää kyseinen asu on niin mua, mutta vähän naurattaa, koska jos tämän näköisenä menee kesällä vaikka Rennolle tai Plazalle, ei paljon erotu joukosta. Onneksi skeittivaimoilu onkin yksi mun lempijutuista, joten ihan sama. Tuntuu että porukka on viime vuosina muutenkin ottanut kaikki skedemerkit haltuun, ja nykyään jokaisella perusmuijalla on Thrasherin hupparit sun muut (älä nyt vaan osta sellaista, jos et edes tiedä, mikä Thrasher alunperin on). Aika ärsyttävää, mutta minkäs teet. En mäkään surffaa ja silti rokkaan Asenne -vaimaria harva se päivä.

Huomasin myös, että mun on pakko ostaa uus kamera. Ihan täyttä pikselimössöä kaikki pimeämmässä valaistuksessa otetut kuvat. No, fiilistellään nyt sitä vanhan ajan meininkiä mikä noista tulee. Oispa kamerat halvempia, juoksisin Rajalaan vaikka heti ja ostaisin jonkun 4K blablabla vekottimen. Vois perustaa jonkun go fund me sivun kamerarahoille, haha.

Mitäs tykkäsitte asusta? :)

4 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit ♡