maanantai 20. helmikuuta 2017

ystävänpäivä sinkkuna

...tapahtui viime viikolla, ja on sanonko mistä. Onneksi olin kavereiden ja uusien tuttujen ympäröimänä, kuten yleensäkin. Silloin kun ei mene niin kuin pitäisi, on hyvä olla seuraa – mieluiten mahdollisimman hullua sellaista, ei tule tylsää!

Oon nyt ollut yli puolitoista vuotta sinkkuna, ja pakko sanoa, että koskaan en ole tiennyt yhtä vahvasti mitä haluan elämältäni, itseltäni, tai ympäröiviltä ihmisiltä. Oon oppinut sen, että kaikkea ei tarvitse sietää ja ihmisistä, jotka kuluttaa omia voimia, on ihan ok päästää irti. Uskallan väittää, että se on yksi tärkeimmistä asioista, mitä olen pienen elämäni aikana oppinut. Nykyään kulutan paljon vähemmän aikaa muiden ihmisten mielipiteiden kelaamiseen ja keskityn siihen, mitä tykkään tehdä ja missä olen hyvä. Säästyy huomattavasti energiaa, kun pitää kuviot pienempinä ja mielen rennompana.


No, ystävänpäivä on nykyään jo Suomessakin aika amerikkalaistunut kaupallisuutensa puolesta, joten eipä sillä kai lopulta niin väliä. Mä en tarvitse keneltäkään kukkia tai suklaarasiaa tunteakseni itseni rakastetuksi tai hyväksytyksi. (Toki kukat ja suklaa on aina tervetulleita, haha). Mulle kuitenkin riittää halaus, kahvin keitto ja kunnon juttutuokio.

Kuvat on otettu joku aika sitten Näsinkalliolla, ja huomasin etten koskaan postaillut näitä blogin puolelle, vaikka ensimmäisessä postauksessa yksi otos näkyykin. Musta tuntuu, että valitsemani asu ei ole yhtään mua. Onhan se ihan jees mutta tosi perus ja tylsä, mun asuissani on yleensä joku pieni juju tai yksityiskohta, mihin huomio kiinnittyy. Tykkään näistä kuvista kuitenkin muuten sen verran, että halusin ne blogiin! Valokuvaajana toimi mun luottokuvaaja ja paras ystävä Aleksandra.

takki & farkut H&M, neule Gina Tricot, kengät Lumberjack

Asiasta kukkaruukkuun, tein tänään pätkiskakkua, ja mietin, että olisitteko kiinnostuneet ohjeesta? Vai tietääkö jo kaikki, miten se onnistuu parhaiten? On muuten todella nopea resepti, taikina itsessään valmistuu ehkä 10-15 minuutissa, kakku on uunissa 40min ja kuorrutuksen tekee parissa minuutissa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♡