perjantai 3. maaliskuuta 2017

hard rock cafe, helsinki

Käytiin eilen extempore Stadissa pyörähtämässä siskon kanssa. Ainoat julkaisukelpoiset kuvat on Hard Rock Cafesta, mun kamerassa oli ehkä asetukset päin mäntyä tai jotain, koska koitettiin ottaa asukuvia ja yksikään ei tarkentunut...

Odotin että paikassa olisi soinut tyyliin Mötley Crüe tai joku vastaava, mutta musiikki olikin aika rauhallista (lue: pettymys). Sisällä oli tosi kaunista ja siellä oli kiva istua, kunnes meidän ikkunapaikan lähellä alkoi yksityistilaisuus ja piti lähteä pois.

Toi tais olla joku Aerosmithin skitta, ellen väärin muista
Mä haluan tällaset valaisimet mun tulevaan kämppään! Seriously, kuin siistit

Tuli taas yksi asia huomattua, nimittäin Helsingissä kaikki tuijottavat sua, ihan sama mitä teet. En ymmärrä tota mentaliteettia sitten yhtään, Tampereella ketään ei kiinnosta, mitä teet. Kukaan ei kiinnitä huomiota jos puhut vahingossa vähän liian kovalla äänellä, naurat tai näytät vähän reissussa rähjääntyneeltä. Myönnän, etten ollut mikään kedon kaunein kukkanen kahden tunnin yöunillani, mutta en kai nyt sentään niin hirveältä näyttänyt? :D Mitä kaikki kyyläsivät, en ymmärrä? Mä pysyn ihan mieluusti täällä pienemmässä kotikaupungissani, ei Stadin menoa muutenkaan jaksa hirveästi katsella.

No, saatiin meidän suunnitelma toteutettua, eli shoppailtiin mun siskolle uusi takki ja vähän muutakin. Poistettiin meille yhteiseksi The Weekndin uutta H&M merchiä. Siitä tulossa kuvia myöhemmin.


Kollaasin falafelit safkattiiin heti Helsinkiin saavuttuamme, Foody nimisessä ruokapaikassa Forumissa. Palvelu oli aika kylmäkiskoista, mutta ruoka tuli nopeasti ja oli hyvää. Plussaa myös siitä, että annoksiin kuului leipä, alkukeitto ja "jälkiruuaksi" kahvi.

Olin eilen niin rikki tuon reissun jälkeen, että en enää jaksanut postata. Melkein on kuitenkin pysynyt postausviikko käynnissä, jos yksi päivä jää välistä niin ei se mitään :) huomiseen!

2 kommenttia:

  1. Whaat en mä oohuomannu mitään tuijottamista :D Hard Rock Cafe vaikuttas kivalta paikalta, vois käydä testaamassa joku päivä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulle käy noin melkein joka kerta ku käyn Helsingissä, vaikka koittaisin olla ihan huomaamaton. :D ja joo, se on kiva paikka ja saatiin hyvää palvelua, voin suositella :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♡